17 Kasım 2017 Cuma

BİR SAĞLIKÇI TRAJEDİSİ

Şöyle ki anladığınız üzere hemşireyim .. gelsin nöbetler gitsin nöbetler şeklinde günlerimi geçiriyorum . uyku düzeni deseniz yok yemek düzeni zaten hiç sormayın bile ..  ama bunların yanında çocuklarla iç içe olmayı onlarla ilgilenmeyi de çok seviyorum mesleğimi  başka bir mesleğe değişmeyeceğimi  ekleyeyim :)
Velhasılkelam geçenlerde bir boş günümde kendime vakit ayırmışım kremler maskeler falan bir baktım ki gözaltı torbalarım var aman allahım daha 23 yaşındayım ki daha annemin yok genetik falan da değil hani
Sonrasında arayışa girdim tabi güvendiğim bir markanın uzmanıyla görüstüm beklentim bana maskeler kremler vericek ben hoop iyileşicem güzelleşicem falan filan ..
yaşımı sordu soyledim mesleğimi sordu onu da söyledim sonrasında kı cevap : Hanımefendi yaşınızdan ötürü sizin hiçbirsey kullanmamanız gerekiyor ki mesleğinizin getirisi bunlar daha başlarındasın size buz şoku öneriyorum. Şimdi hangisine üzüleceğimi bilemedim daha başlarınızdasınız derken içimden saol ya allah razı olsun falan diyorum . Sonuç olarak gözaltı torbalarıma bir selam çaktım artık dostuz dedim ve barıştık ne yapalım bunlarda hayatın cilveleri ...
 önerilerinizi bekliyorum belki işime yarar ne dersiniz ? :)
HOŞÇAKALIN Güzel günlerde güzellikler sizlerle olsun ...

16 yorum:

  1. Tesekkur ediyorum sık sık gorusmek dilegiyle🎈

    YanıtlaSil
  2. Ben de hemşirelik mesleğiyle başlamıştım iş hayatına.Çok uyumlanamadığımdan alan değişikliği için bir kaç üniversite okudum.Gerçekten zor bir meslek hemşirelik.Üstelik yeterince de değer görmediğini düşünüyorum.Size kolaylıklar ve başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum tabiki cok yogun bir tempoda calisiyoruz . Calistiklarimizin karsiligi almak dilegiyle..

      Sil
  3. Hayırlı olsun bloğunuz. Hoşgeldiniz!!

    YanıtlaSil
  4. hımmm bunu bizim kozmetikçilere sormalı işteeeeee :) bak şu arkadaşımıza sorabilirsiin :)

    http://gizemmozdemiiir.blogspot.com.tr/

    :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Deep Tone'un ''BLOGLARDAN SEÇMELER'' yazısı üstüne gelip bir merhaba demek istedim...
    https://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Sağlık alanı zor bir alan,ama diğer yandan güzel de bir meslek,bir de çocuklarla çalışıyorsanız daha da iyi.
    Kozmetik blogu yazanlara sorabilirsiniz belki,ne gibi ürünler kullanılabilir diye.
    http://caglagrmngl.blogspot.com/
    http://bayankirpikk.blogspot.com/
    http://makyajlikus.blogspot.com/
    Fakat yine de üzülmeyin,belki de geçer. ~

    YanıtlaSil
  7. çok çok geçmiş olsuuuuun :)

    YanıtlaSil
  8. Çok samimi bir anlatım olmuş. Mutlu, olumlu ve gülen bir yüzde dikkati çekecek en son şey göz altı torbaları olur herhalde.

    YanıtlaSil