16 Kasım 2017 Perşembe

Blokta ilk günüm🙆 loreal tonik inceleme

Merhaba.
Blogta ilk tecrübem aslında. Burada olmayı uzun zaman düşündükten sonra evet buradayım 😊
Bugün sizlere son aldığım ve ilk kez kullandığım Loreal skin expert tonik ile ilgili deneyimlerimi aktaricam.
Evet ilk ürünümüz loreal markasina ait degerli çiçekler tonik


Ambalajından başlamak gerekirse kendine çekmiyor değil 400 ml oluşuda gayet güzel.
Gelelim kullandıgimizda hissettirdiklerine; kokusu cok guzel bir ferahlik veriyor , cildinizi yakmiyor . Benim cildim hassas ve tahrise meyilli olmasina ragmen kizariklik bile olusmadi cildimi kurutmadi da . Benim gorusum bu urunu hassas ciltler rahatlikla kullanabilir .
Watsons indiriminden almistim ben 20 -25 lira civarindaydi💲 ama gratis ve diger kozmetik magazalardan da edinebilirsiniz. Pahali urunlere oranlara gayet makul fiyatta ve performansi iyi gorunuyor . Sonrasinde nemlendirici surmeyi unutmuyoruz tabiki..
Şimdilik bu kadar
Guzel gunlerde guzelliklerle kullanin .. Hoscakalin 😍

26 yorum:

  1. aramıza hoşgeldiiiin. görüşürüz yineee :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler desteginizi bekliyorum #deeptone

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabikide. seni tanıtcam blogumda zaten getiririm arkadaş sana. bak ama hemen şunu yapabilirsin. blogumda son yazımda audrey var. o da kişisel bakım yazıyor. hemen ona git. istersen yeniyim de deep gönderdi de filan. ona yorum yap. onun bogunda başka kişisel bakımcılar da var. onlara da git hepsi arkadaşım zaten. sonra bak son yazımdan tuğçe yüksel, meltem sert, sessiz kaldım, hayat cıvıltısı, cam güzeli, ebemkuşağı, bak bu arkadaşlara da git yorum filan yap, kendini göster, çekinirsen deep gönderdi de :) sen bir başla bak, çevremiz çok tatlı, devamını da getiririz tamam mııı :)

      Sil
  3. bir de bloguma yorum yap, son yazıma mesela, görsünler seni, arkadaşlar bana gelene giderler, arada yorum yaparsın, en kalabalık bloglardan benimki, herkes tanır beni. yine gelcem hem desteğe hem de yazılarına zateeen :)

    YanıtlaSil
  4. hatırlıyorum adlı yazımdan,

    ezgi, kadına dair her şey, yeşimle her telden, bol kahveli, hemen git bak. ve o yazıdan annesinin prensesi ne hemen git, o da çok aktiftir, hemen girersin aramızaaaa :) istersen makbule abalı, örgü çantam, yeşimle her telden.

    :)

    YanıtlaSil
  5. bak ne diceeem, ayarlardan saattan gir, bak blogun saatini düzeeeelt. gmt 2 istenbul mu ne öyle bişi olcak. sonraaa bloguna "izleyiciler" gadget ı koysana. kumanda paneli, gedgetlardan koycan. bloguna üye olmak isteyenler için. ben üye olmadan izliyom blogları ama iyi izlerim :) cöyüşüyüz yinee :)

    YanıtlaSil
  6. Bunun mavi şişeli olanı var bende onu kullanıp çok memnun kalmıştım, bayağı da uzun ömürlüydü. Eminim bu da güzeldir :)
    Bu arada hoş geldin, blogunun uzun ömürlü olmasını dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. oleeeey harekete geçtiiin :) ahsen, hatice, good :) saat de düzeldiii, bir de izleyici butonu koydun mu tamaaam, nerden üye olcaklaaar :)

    YanıtlaSil
  8. #Deeptone iyi ki varsin dedirttin bana😍 soylediklerin nasil onemli
    Tesekkur ediyorummmm 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak aynı anda yorum yapmışıııız :)

      Sil
    2. Kalp kalbe karsi durumu nu yasiyoruz 😄

      Sil
  9. #deeptone onu da ugrastim aslinda yapamadim 😯

    YanıtlaSil
  10. #visnelikiraz cok tesekkur ederim🌼

    YanıtlaSil
  11. kumanda paneli
    yerleşim
    gadget ekle
    izleyiciler gadgetı

    bu sırayla

    YanıtlaSil
  12. http://www.blogokulu.org/2013/04/blogger-izleyiciler-eklentisi.html

    bak burdaa :)

    YanıtlaSil
  13. olmuş tamam yakında üye olurlar. daha sonra gfc (google friend connect ) diye bişi var, google plus filan, onlar da olur, g plus koymuşsun sanırım, bir de bak üstte sana yazdığım blogçu isimleri bloguna hergün giren aktifler, onlar sayesinde hemen kaynaşırsın. annesinin prensesine hemen git mesela :) bazı arkadaşlarımız ise daha az girerler bloglarına :) bak sen iyi başladııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İade-i ziyaretinize geldim. İlk izleyiciniz olayım dedim. Yolunuz açık olsun. Güzel paylaşımlarınız olsun.:)

      Sil
  14. Tesekkur ediyorum 😄cok guzel bir ortama geldigimi hissediyorum cok mutlu oldum😊

    YanıtlaSil
  15. Merhabaa buradan mesaj yok sanırsam instagramdan @gizemliyoruzz kullanıcı adım mesaj atarsan yardımcı olurum 😇

    YanıtlaSil
  16. heeey baksanaaa bi ama son yazımaaaaa :)

    YanıtlaSil
  17. Deeptone'dan geliyoruum!
    Hoşgeldiniz aramıza,umarım burada uzun uzun görüşürüz,buluşuruz.
    Bana da beklerim hemşire abla ^_^

    YanıtlaSil
  18. Hoşgeldin diyelim o zaman :) Bende beklerim. Bu arada kullandığım ürünlerden biri :)

    YanıtlaSil
  19. Bende kullanıyorum 🙈 bende kullaniyorum canim bunu 🙊 cokda memnunum sevgiler

    YanıtlaSil