29 Kasım 2017 Çarşamba

Yves rocher yuz temizleme jeli -ÜRÜN İNCELEME

Yves rocher hydra vegetal yüz temizleme jelini 1 yılı aşkındır kullanıyorum ve gayet memnun kaldığımı söyleyebilirim .Şöyle ki çalışma düzenimden (düzensizliğin zirvesindeyim) kaynaklı kendimle ilgilenemediğim bir dönemden geçerken bir ürün arayışına girdim hem cildimi temizlesin hem kurutmasın ki krem sürmeden uyuyakalırsam sıkıntı olmasın hemde yeterince kanser vakası ile karsi karsıyayken iceriği temiz olsun , annemin tavsiyesi üzerine satın aldim ve kullanmaya basladim . fiyatı indirimde 40 tl civarındaydı fakat boyutu itibari ile bu fiyatı karşıladığını sanıyorum
Aldığım ürün bu mavi ambalajlı  400 ml büyük boya sahip olanıydı . Hiçte düzenli kullanmama rağmen her kullanışta cildimde ki ferahlık gözle görülür oldu gerçekten vaat ettiği gibi cilde ferahlık ve nem verip derinlemesine temizlediğini hissedilir dereceydi.  İçeriğinde sabun olmaması  kaynaklı da tenimi kurutmadığını düşünüyorum.
Özellikle bu kıs aylarında hele de Eskişehirin ayazında soğuk cildi baya bir etkiliyor cildinizde buna müsaitse bakim yapmamak ve önlem almamak felakete koşmak oluyor diye abartabilirim  . Konumuzun özü eğer ki bir yüz temizleme jeli arıyorsanız içeriği biraz temiz olsun hassas bir cildim var tahriş etmesin çokta ürün denemeye vaktim yok diyorsanız bence bir deneyin pişman olmayacaksınız .
Güzel günlerde güzellikler sizlerle olsun hoşçakalııın :) :) :)

8 yorum:

  1. Merhaba yardım istemişsin diğer postuna yazmıştım görmedin galiba buradan mı yapayım yorumu yoksa özel olsun dersen @gizemliyoruzz instagram hesabımdan yazabilirsin yardımcı olurum 😇 vee takibe aldım senii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram kullanmiyorum buradan yazarbilirsen sevinirim #gizemliyoruz

      Sil
  2. kurutmadan temizleyense bir şans vereyim ben de , teşekkürler paylaşım için , hayırlı , uzun ömürlü olsun blogun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeni oneririm insallah memnun kalirsin :)

      Sil
  3. Benim küçük kardeşim kullanıyor böyle şeyleri söylüyeyim baksın 😊teşekkürler bu arada hoşgeldiniz hayırlı uğurlu olur inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Merhabaa o zaman buradan yazayım, bende çok çok iyi sayılmam sonuçta çünkü her geçen gün kendindeki eksikliği farkederek kendini geliştirerek ilerliyorsuun.Sadece sana şimdilik bir kaç önerim olacak.Yazılarında daha çok görsele yer ver ve bunlar kendi çektiklerin olsun, alıntı fotoğraflar değil. Ürünü yorumlarken madde madde bahset çünkü paragraf şeklinde olması okuyucu sıkabilir. Ve en önemlisi uygulamalı göstermeye kendinde. Şimdilik bu kadar başarılar dileriiim ❤

    YanıtlaSil